månda ja

hej mitt i natten :D

ida sov ja ända tills klockan va 1, herregud. så länge får man inte sova , panik :| duscha å trava ner två trappor å fick kaffe av anna, tack för kaffet anna (;   
sen har ja iaf vart mä tessa ,ye!  åkte å hämta henne å tommys skruvdragare eftersom tessa va så snäll å skulle hjälpa mej mä min häng gaderob (Y) som vanlig så blir allt fel när man har planerat hur de ska bli, ingenting passade , så tessa kom mä en superbra ida, klippklipp å bryt lite grann å de blir helt galet bra. nu äre äntligen lite ordning på mina kläder, de gillas. nu äre ba å hämta resten hos maami. sen så satt ja upp min klähängare i hallen å ja tyckte först de blev asbra, men sen så skulle tessa kolla hur de vart, å de vart ju såklart snett men ja orkar inte gö om så de får fortsätta va snett, ja är ju ganska sne så de spelar ingen roll :D 
å imorn äre jobb som står på listan, 12-20.30 ja dör, uuh. va ska ja hinna mä å gö på fm då, äsch de finns inte så mkt å hinna mä så ja kanske sover , elr går ut å promenerar? kanske de :D 
nu ska ja ligga å lyssna på dom underbara fiskmåsarna när ja ska försöka sova, flaxar omkring utanför dag ut å dag in. äckliga jäva måsar , usch!  nästan sket en på mej när ja skulle gå in häromdan, vaffö görom så?blä.
jaja, gonattsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0