Yee!

Håpp å hej , hej!

sitter här å filosoferar så här efter jobbet, nyss prata mä min snyggtessa i telefon, fick reda på nå nytt ida som ja såklart lära skicka vidare till henne (; hohoho-.
Igår så fixa ja lite fint här i lyan, sovalkoven kan ju inte stå helöppen så ja sydde klart min hängvägg ^^ ja vet inte vare heter, men de blev välldans bra iaf. (Y) fast ja lära sy om den ena idag för ja hade visst tänkt helt galet men nuså, nu hänger tyget där så fint :D . tänk att ja är så dukti å sy, de va som fan!  
Imorn så äre ju hoforsbalen å då ska min kära syster snygga till lindas hår åsså får ja stå för sminket, Skååj :D hoppas de blir bra, men de blire ju såklart (; de vet ja! men ja hinner bara upp å snabbtitta på alla balisar eftersom ja ska åka till sandviken å kolla på CIRKUS bästa matte, cicci+rickard, å mina kusinbarn sebastian å linus :) fan så skåj, inte vart på cirkus på år å dar! Näe , nu har ja inte tid å skriva nå mer här! måste måla en rundstav, sen fortsätta på en teckning ju.  Tjing tjång i farfars kalsong hej.


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0