som ett första inlägg skare nog va kanon,

 Yeba nu har ja fixa en sån här kånsti blogg, som therese forss har tjatat på mej att ja ska skaffa,vet inte varför för ja har inte mkt å skriva? therese? :)  
nu äre fixat. Men ja fattar ingenting. :D
pratar mä na i fånen just nu, hon står ute å röker nere i torsåker! men nu sket hon i mej å skulle kolla på tv. tack för den steffe.
Ida har ja vart i Gävle, skjutsa Johanna å hennes lilla Axel till örondoktorn, min bil håller på å skakar sönder de är nå fel, kanske i motorn, ja vet inte. den rasar väl snart ihop men de skiter ja i för tillfälle den är ju ändå så ful :D hämta en bräskiva å åkte te karl hedin å fixa lite mer jobb åt min bror sen åkte ja te statoil å fick kaffe av min kära vän matilda, hon kan jobba hon (Y) efter de åkte ja hem till min röriga lilla lägenhet, elr rum kanske man kan kalla de! prata mä tessa i telefån å klantig som man är så tappar man mobilen mitt i samtalet rakt ner i golve studsa å gick sönder så ja la mej å sov. efter nåra timmar så funka telefån igen, YEEES jävla tur de! annars skulle man  få köpt en gammal sleten på return. ye.   nu har ja skrive för mkt nu ska ja kolla på sandhamn. hejpåre.

här är en ful bild på mitt nya hem.  rusting



Kommentarer
Postat av: tessa

välkommen till bloggvärlden uffe! de kommer gå bra för dig dethär. känner de på mig ;)

2010-05-12 @ 23:00:34
URL: http://thereseforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0