javissst :)

Heeeeeeeej på mej:)

trökit väder de vart idarå , inte gjort ett smack som skulle ha gjorts :D pah!
Tänkte sätta mej å rita lite fö de va alledes för länge sen nu tkr ja, tumme ner fö de!! så ist slängde ja ner huvve på kudden å kolla lite dating in the dark, pinsamt å se hurom håller på, Vah? :D åt matlåda GÅTT!! kock som man är, tur är väl de, slipper man äta ekli mat (; duscha i 5 timmar å åkte ner te matte, drack massamassa kaffe å hängde lite som vi är bra på :D  flängde runt lite, va snäll å platta hennes fluffiga sen åkte ja över till andra sidan gatan å hämta massa kläder hos mama å papa å min sniggistvättiskorg såklart (Y) fin den! snacka lite mä min bästa atlas, saknar min gosisvove apmkt, de är nog de sämsta mä å ha flyttat. tomt!
helt slut när man kmr hit upp, bära å bära släpa å dra. skyll mej själv som valde å bo här uppe på tåppen!
imorn ska ja plocka, fixa å dona massa här för just nu sere ut som en byggarbetsplats, hetere så? de göre säkert :) har inte en jävla aning vart ja ska stoppa undan allt plock .  ett rum är va ja har, ett rum utan gaderober å nästan utan allt :> bättre de än extra allt.  Yeee
imorn kommer min tessiePessie hit en sväng åxå , de gillar ja. tur att nån kmr upp å håller låda! kaffekaffe,
Skrivstopp!!! nu fick ja ont i nacken så nu fick de va bra så här. 
Hörs hej. 

man ska inte tro på allt som är sant. 

atlas står här på ett ben. den ni
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0