hejpåre

igår fixade ja mitt lilla kökshörn här i lyan, så nu lyser det upp utav gula klisterlappar. ja gillart! de vart kalasbra.
mitt lilla kryp in blir bara bättre å bättre men de tar sin lilla tid.  de ska vara färger, knasigt, lite snett å vindt (Y) inte vitt på vitt mä vitt å vitt , de blir alledes för vitt! trökit å så.

ida har ja jobba 07.30-15.00. ganska segt vare! men vi fick en bulle, en jättestor kanelbulle, å den smaka alledes för mkt kanel! så sjöblom fick en bit av min! man kan ju inte kasta bulle som man fått av chefen!
efter jobbe åkte ja hem å städa lite innan camilla fick komma på besök, hon vela se mitt fina gula hörn å de fick hon, mat fick hon å! mums mä nuggets å ris! sen lära ja åka hem te cicci eftersom ja skulle hjälpa henne mä hennes kök å :) å de blev rosa å fint! sen när ja kom hem igen så kom världens bästa linda på besök, hon å erika skulle kolla hur ja hade fått till det här uppe, stor skillnad från när grabbsen bodde här de håller ja mä om. ett litet råttbo. just nu sitter ja å tittar på tv, men tvn är nog trasig för den är helt svart :(

å nu äre nog dags å sova, för ja ska åka te tessa imorn å få lite kaffe . mm gååått! åsså skulle ja ju gö en tårtöveraskning åt marran som fyller år, så ska hon inte komma hem förns 4 å då börjar tessa jobbe sitt.     
jaja, en chilinöt på de här!

heej .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0